Cum programul nostru începe la 1 ianuarie și se termină la 31 decembrie, am avea multe de scris dar o să ne limităm asupra lucrurilor care ne pot face tuturor un program de muncă 2024 mai bun și obligatoriu mai ..eficient.
Activitatea de consultanță în domeniul pensiilor ne pune umăr la umăr cu pensionarul sau viitorul pensionar astfel că putem simți pe piele noastră ”vămile” prin care trece, înainte de a-și vedea cu ochii decizia de pensionare admisă și mai ales întreagă, pensionarul.
ARHIVATORII
Relația cu arhivatorii a început greoi, fie că noi nu am cunoscut cum trebuie să relaționăm, fie că și arhivatorii sau aflat în tranziția spre a oferii servicii cât mai bune.
După o experiență de mai mulți ani pot oferii, deocamdată, 3 stele( din 5) celor care au reușit să ne impresioneze plăcut.
*** SMC COMP Târnăveni
*** ASCENDENT Cristuru-Secuiesc
*** UBERUM Brăila
*** CENTRUL GENERAL DE ARHIVARE
*** ARHIVELE NAȚIONALE Mureș
*** ARHIVELE NAȚIONALE Neamț
*** AZOMUREȘ
** ARHIVELE NAȚIONALE Alba
** RIBEIT
** ARQIVUM
** ARCHIVIT
* ARHIVATORUL TRANSILVANIA
De reținut că deținătorii de arhive care au primit *** au reușesc să poarte o discuție constructivă plăcută prin care pensionarii au plătit cât mai puțin posibil pentru adeverințele eliberate în raport cu cerințele lor.
De asemenea trebuie să-i amintesc pe Kardos Jozsef de la Centru General de Arhivare, Șerban Maria de la SMC COMP Târnăveni sau a Doamnei Ivacson ENIKO de la SC ASCENDENT SRL din Cristuru-Secuiesc care demonstrează o adevărată aplecare spre nevoile pensionarilor sau a solicitanților de adeverințe.
Problemele cele mai mari le întâlnim de regulă la marile companii naționale unde volumul mare de muncă legat de emiterea adeverințelor nu este asigurat de către persoane dedicate exclusiv acestei activități așa se face că uneori adeverințele ajung după 3-9 luni de la solicitare.
Pentru noul an aștept din partea arhivatorilor o clasare spre 4 stele și o revedere a faptului că tarifele afișate sunt maximale și pot fi negociate cu pensionarii.
Le doresc tuturor un an nou fericit cu sănătate și cât mai mulți clienți…mulțumiți de serviciile lor!
CASE DE PENSII
Relația cu casele de pensii cu care am avut ocazia și plăcerea de a relaționa și pentru care clienții mi-au relatat experiența lor, e greu de categorisit și evaluat dar și aici voi oferi 3 stele ( din 5) pentru casele de pensii care au relaționat cât mai constructiv atât cu noi cât și din relatările clienților noștri.
*** CASA DE PENSII MUREȘ (am relaționat cel mai mult)
*** CASA DE PENSII BUZĂU
*** CASA DE PENSII SECTOR 4 BUCUREȘTI
*** CASA DE PENSII MARAMUREȘ
*** CASA DE PENSII MEHEDINȚI
** CASA DE PENSII CLUJ
** CASA DE PENSII BACĂU
** CASA DE PENSII SUCEAVA
** CASA DE PENSII TIMIȘ
* CASA DE PENSII SECTOR 2 BUCUREȘTI
* CASA DE PENSII SIBIU
* CASA DE PENSII BISTRIȚA-NĂSĂUD
* CASA DE PENSII CONSTANȚA
* CASA DE PENSII ARAD
Casele de pensii cu care nu am avut încă ocazia să relaționăm sau pentru care încă nu se poate stabili o minimă evaluare nu au fost incluse în lista de mai sus.
Se poate însă concluziona că angajații caselor de pensii sunt supuși anual la un volum de muncă guvernat de o legislație mereu schimbătoare, fapt pentru care în lispa unei instruiri permanente și cu un mediu de lucru intern ce caută mereu o soluție pentru un randament mai bun la care adăugăm că solicitanții au nevoie de mai multă atenție și înțelegere.
Toate acestea fac să mă aplec cu respect în fața lor.
Nu trebuie uitat însă că și aici întâlnim cazuri în care comunicarea cu persoanele de vârsta a III-a nu este cea mai potrivită. Nu de multe ori clienții mi-au comunicat că au fost amenințați că sunt scoși cu poliția sau paza din casele de pensii. De înțeles că nu mă pronunț de partea cui a fost vina, însă aceste episoade nu mai sunt de dorit.
Pentru noul an doresc tuturor angajaților din casele de pensii multă sănătate și să nu uite că, dacă au noroc, într-o zi ajung și ei bătrâni.
La mulți ani!
IOAN COVACIU și Echipa de la SC PENSIATA SRL
31.12.2023
Sunt de acord cu ideea ca, la sfarsitul fiecarui an, este important sa facem o analiza a activitatilor noastre pentru a putea identifica punctele forte si punctele slabe si a ne imbunatati pentru viitor. Este cu atat mai important sa facem acest lucru in cazul nostru, unde ne ocupam de consultanta in domeniul pensiilor si interactionam cu pensionarii si viitorii pensionari. Asa cum ati mentionat, relatiile cu arhivatorii si casele de pensii pot fi dificile, insa este important sa gasim modalitati de a lucra in colaborare pentru a oferi servicii mai bune clientilor nostri si a face programul de munca al lor mai eficient. Asadar, ma bucur sa vad ca ati acordat stele celor care au reusit sa va impresioneze pozitiv prin serviciile lor, dar si ca ati mentionat numele celor care s-au implicat cu adevarat pentru nevoile pensionarilor. Sper ca in noul an, vom vedea progrese si mai mari si ca relatiile cu arhivatorii si casele de pensii se vor imbunatati. Va doresc un an nou fericit si mult succes in viitoarele colaborari cu ei.